سرآمدآنلاین - در سومین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ۱۴۰۳، طی مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای نوین شرکت بیمه تجارت‌نو رونمایی شد.

42334.jpg

به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در مراسم رونمایی از محصولات “سازمان دیجیتال فروش“، “بنوبانک” و “سامانه هوشمند تحلیلگری داده و پیش‌بینی ریسک“، دکترعلی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا و هیات همراه و دکتر رضوانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه تجارت‌نو حضور داشتند.

محصولات جدید این شرکت به منظور ارتقاء فرآیندهای خرید و فروش بیمه‌نامه‌ها، ارائه خدمات بانک و بیمه در یک سامانه متمرکز و همچنین استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی ریسک‌ها طراحی شده‌اند.

با حضور در نمایشگاه الکامپ، بیمه تجارت‌نو قصد دارد تا با ارائه این دستاوردها، بر نقش خود در صنعت بیمه و فناوری اطلاعات تأکید کند و برای مشتریان خود فرصتی مناسب به منظور استفاده از خدمات پیشرفته و مدرن را فراهم آورد.

نمایشگاه الکامپ تا ۱۲ تیرماه سال جاری میزبان بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه :
کد خبر : 59126
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.