سرآمدآنلاین -معامله گران با توجه به روند کاهشی قیمت تتر در معاملات شبانه و همچنین عقب نشینی دلار در جریان معاملات پشت خطی،‌ پیش بینی می کنند قیمت دلار در بازار امروز مسیر نزولی را در پیش گرفته و در کانال ۶۱ هزار تومان نوسان دهد.

900010.jpg

 

به گزارش سرآمدآنلاین به نقل از اقتصادنیوز، معامله گران با توجه به روند کاهشی قیمت تتر در معاملات شبانه و همچنین عقب نشینی دلار در جریان معاملات پشت خطی،‌ پیش بینی می کنند قیمت دلار در بازار امروز مسیر نزولی را در پیش گرفته و در کانال ۶۱ هزار تومان نوسان دهد.

هلو

تحلیگران فنی بازار معتقدند قیمت دلار امروز در جریان معاملات بازار مرز مقاومت مهم ۶۲ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش روی خود دارد و اگر در شکستن این مرز و تثبیت روزانه بالای آن موفق باشد؛ محدوده مقاومتی ۶۲ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۶۲ هزار و ۷۰۰ تومان را پیش روی خود دارد که محدوده بسیار سختی برای اسکناس آمریکایی محسوب می شود و در صورت شکستن آن، مسیر صعود به کانال های بالاتر هموار خواهد شد. به گفته تحلیلگران دلار همچنین مرز حمایت قوی ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان را در پشت سر خود دارد که مانع کاهش بیشتر قیمت می‌شود.

لینک کوتاه :
کد خبر : 59201
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.