سرآمدآنلاین - اداره کل حسابداری و امور سهام پست بانک ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از سهامداران بانک درخواست کرد برای دریافت سود و سایر مطالبات پس از برگزاری مجامع، اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تکمیل کنند.

1122.jpg

اداره کل حسابداری و امور سهام بانک اعلام کرد، با توجه به برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده افزایش سرمایه در ۱۳ تیرماه سال جاری، لازم است آن دسته از سهامدارانی که تاکنون در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به آدرس www.sejam.ir ثبت نام نکرده و یا حساب کاربری آنان در این سامانه نیاز به بروزرسانی دارد، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام یا تکمیل اطلاعات خود مانند آدرس پستی، شماره تلفن همراه و ثابت اقدام کنند.
این اطلاعیه می‌افزاید، با توجه به افزابش سرمایه بانک، ثبت نام و یا تکمیل اطلاعات در سامانه سجام برای سهامداران ضروری است تا خللی از طریق سامانه سجام در پرداخت سود و مطالبات آنان در موعد مقرر به وجود نیاید.
بر اساس این گزارش، اداره کل حسابداری و امور سهام بانک، به آدرس:تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، پلاک ۲۰۴ و شماره تلفن ۸۱۵۶۱۱۲۲ آماده ارائه راهنمایی های لازم به سهامداران بانک است.

لینک کوتاه :
کد خبر : 59125
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.