سرآمدآنلاین - شرکت بیمه پارسیان یکی از پیشروترین شرکت های بیمه در ارایه خدمات فناورانه و هوشمند، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری فعال دارد.

1111.jpg

به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و خدمات این شرکت در حوزه های مختلف بیمه ای و همچنین سامانه های هوشمند و مبتنی بر وب، توسط کارشناسان و مشاورانی مجرب به علاقه مندان این حوزه معرفی خواهد شد.

بیمه پارسیان در سال های اخیر خدمات مختلفی را در مسیر تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در دستور کار خود قرار داده و تاکنون از سامانه های مختلفی همچون برنامه کاربردی چتر همراه، اعلام برخط خسارت خودرو، سامانه ایوان و پارسی چت رونمایی کرده است تا بیمه گزاران و مشتریان بتوانند با سهولت به تمامی خدمات بیمه ای دسترسی داشته باشند.

بیمه پارسیان در سالن ۷ این نمایشگاه از تاریخ ۹ الی ۱۲ تیرماه میزبان علاقه مندان می باشد و کارشناسان حوزه های مختلف بیمه ای و فناوری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان خواهند بود.

لینک کوتاه :
کد خبر : 59035
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.