سرآمدآنلاین سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار از افتتاح دومین ایستگاه مترو دوستدار محیط زیست خبر داد.

17.jpg

جلسه هم اندیشی و بررسی طرح بهره بردارى از دومين ایستگاه مترو دوستدار محیط زیست با حضور نمایندگان اداره کل محیط زیست شهر تهران،دفتر حیات وحش و معاونت طبیعی ، شركت بهره بردارى مترو تهران و رییس محیط زیست منطقه ۵ در اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تشکیل گردید.

“اصغر عطايي”سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در این نشست به این نکته پرداخت که داشتن شهری که از نظر زیست‌محیطی شهر ایده‌آلی باشد و شهروندان بتوانند بدون دغدغه در آن سکونت داشته باشند حق مردم است و مدیریت شهری هم باید برای رسیدن به شهر دوستدار محیط‌ زیست و شهری که عبور و مرور در آن تسهیل شده است تلاش و برنامه‌ریزی کند.

عطایی با بیان اینکه مترو به عنوان صنعت پیشرو در دستیابی به هوای پاک و دوستدار محیط زیست شناخته شده است تصریح کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ محیط زیست و کمک به هوای پاک، در صدد آن هستیم تا دومین ایستگاه مترو دوستدار محیط زیست با رویکرد تنوع زیستی را در ایستگاه ارم سبز افتتاح نماییم.

وی در ادامه از متولیان و مسئولین ذی ربط خواست تا نهایت نکته سنجی و دقت و ظرافت را به جهت بصری در برپایی نمایشگاه دائمی عکس محیط زیست و تنوع زیستی داشته باشند تا شهروندان در کمترین زمان ممکن ، بیشترین لذت و استفاده را ببرند.

بنابراین جلسه مقرر گردید، طی بازدید میدانی مجدد با حضور متولیان و نمایندگان ذیربط ، جانمایی نمایشگاه دائمی ، و تندیس های حیات وحش و تنوع زیستی ، انجام پذیرد.

لینک کوتاه :
کد خبر : 58956
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.