سرآمدآنلاین_ به مناسبت روز ملی صنعت و معدن، بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا (ع) یادگاری از شهید جمهور شهید در راستای تسهیل در تجارت و رفع موانع تولید با ۸۷ موضوع بخش صنعت منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

 539101 409

بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا (ع) ک روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه در سالن اجلاس سران با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان نهادهای مختلف و تشکل‌های بخش خصوصی رونمایی شده بود و اکنون برای استفاده در دسترس فعالان اقتصادی قرار گرفته است.

 

پیشنهاد تهیه بسته تولید و تجارت در اواخر اسفندماه سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به رئیس جمهور شهید اعلام شد که ایشان موافقت خود را اعلام کردند.

 

تدوین بسته حمایتی با سه رویکرد اصلی شامل رفع موانع و ارایه حمایت، تسریع در زمان انجام فعالیت و تخفیف در هزینه‌های انجام فعالیت‌های تولیدی و تجاری و در برگیرنده موضوعاتی در حوزه بهبود فضای کسب و کار، مشارکت مردم، تسهیل گری و تأمین منابع است که ۱۵ دستگاه دولتی و ۱۰ تشکل بخش خصوصی در تهیه آن نقش و مشارکت داشتند.

 

روح حاکم بر این بسته حمایتی افزایش بهره وری کل عوامل تولید در کسب و کارهای صنعتی، معدنی، صنفی، تجاری و تعاونی؛ بهینه کردن استفاده از ظرفیت‌های خالی بنگاه‌های تولیدی و تجاری؛  تسریع در تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه تمام و به بهره برداری رسیدن آنها؛ احیاء بیشتر واحدهای تولیدی راکد و افزایش بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی می‌باشد.

 

این بسته تشویقی-حمایتی که نماد انسجام دستگاه‌های دولتی و بخشی خصوصی است می تواند فصلی جدید را در تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم"  رقم بزند.

 

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 59109
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.