رئیس تربیت بدنی و تفریحات سالم شرکت فولاد اکسین خوزستان:

سرآمدآنلاین_رئیس تربیت بدنی و تفریحات سالم شرکت فولاد اکسین خوزستان از برگزاری مسابقات جام شهدای خدمت در این شرکت خبر داد.

IMG 20240701 165755 977

محمدهاشمی زاده در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: مسابقات جام شهدای خدمت در خرداد ماه امسال  با حضور ۱۱ تیم در دو گروه ۵ و ۶ تیمی برگزار شد.

 

وی افزود: در پایان مرحله گروهی در گروه A به ترتیب تیم های ICT و خدمات، اول و دوم شدند.

 

رئیس تربیت بدنی و تفریحات سالم شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: همچنین در گروه B تیم های تولید و عملیات حراررتی از گروه خود صعود کردند و به دور بعدی راه یافتند.

 

هاشمی زاده عنوان کرد: این چهار تیم‌ صعود کننده به صورت ضربه دری در مرحله حذفی با هم رقابت کردند که در نهایت تیم های تولید و خدمات به فینال و تیم های عملیات حرارتی و ICT به مرحله رده بندی راه پیدا کردند.

 

وی افزود: بعد از برگزاری مسابقات فینال و رده بندی، در نهایت تیم خدمات اول، تیم تولید دوم و تیم عملیات به مقام سوم دست پیدا کردند.

 

هاشمی زاده در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات عنوان کرد:ورزش فقط به سلامت جسم کمک‌نمی کند بلکه باعث افزایش روحیه و‌نشاط  می شود و به همین منظور این مسابقات جهت افزایش روحیه کاری، شادی و‌نشاط پرسنل برگزار شد.

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 59107
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.