در نخستین جلسه شورای مدیران اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار سال ١٤٠٣ مطرح شد؛

 سرآمدآنلاین مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نخستین جلسه شورای مدیران اداره کل محیط زیست در سال ١٤٠٣ ، خط مشی سال کاری جدید را به سمع و نظر همکاران اداره کل رساند.

22.jpg

 "حليا سادات حسينى" با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکتهای مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ، مردمی سازی محیط زیست را در اولويت كارى خود قرار خواهد داد.

مدير كل محيط زيست و توسعه پايدار شهردارى تهران در راستاى نام گذارى سال جارى از سوى مقام معظم رهبرى از تشکیل ستاد« جهش تولید محيط زیست محور» در اين اداره كل ، خبر داد و گفت: اعضاء این ستاد متشکل از شرکتهای دانش بنیان ، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود، که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست ، منشا اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود‌.

حسينى در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری می باشد که می بایست ، نظارت مستمر و پیگیری برنامه ها ،ضمیمه این موضوع گردد. تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل گردد.

حسینی در پایان جلسه از برگزارى « جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت : این جشنواره با هدف ارايه عملكرد محيط زيست شهردارى تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن ،متعاقبا اعلام میگردد.

گفتنى است در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از همکاران متولدین اسفند و فروردین ماه، احکام اعضاء کمیته فنی و نظارتی اداره کل ، در سال جدید اعطا شد.

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 55804
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.