سرآمدآنلاین - شرکت بیمه دی در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، محصولات و دستاوردهای نوین خود در زمینه بیمه‌گری دیجیتال را در معرض دید متخصصین و عموم مردم قرار می‌دهد.

3463456-8907_op1n.jpg

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، در این دوره از نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) که از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، بیمه دی با هدف ارائه اخرین دستاوردهای خود در حوزه فناوری و بیمه‌گری دیجیتال حضور خواهد داشت.
در این دوره از الکامپ که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بیمه دی علاوه‌بر معرفی محصولات جدید خود مانند بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، بازدیدکنندگان این‌ نمایشگاه تخصصی را با سامانه و اپلیکیشن دِی‌دار آشنا خواهد نمود.
گفتنی است؛ مشتریان بیمه دی می‌توانند با نصب اپلیکیشن دِی‌دار، تمامی سوابق بیمه‌ای خود از جمله بیمه‌های درمانی را به صورت برخط مشاهده و پیگیری نمایند. همچنین این سامانه قابلیت آن را دارد تا شبکه فروش این شرکت را در فروش و صدور بیمه‌نامه مانند فروش اقساطی بیمه‌نامه خودرو یاری رساند.
بیمه دی در سالن شماره ۷ میزبان متخصصین و فعالان صنعت بیمه، علاقمندان و عموم مردم خواهد بود.

لینک کوتاه :
کد خبر : 59032
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.