سرآمدآنلاین -مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و آزادراه تهران_ کرج گزارش شده است.

12-10.jpg

 

به گزارش سرآمدآنلاین، ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند و آزادراه تهران - پردیس محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم تهران- بومهن و بالعکس محدوده کمرد را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد روان در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار شده است.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل کلاک و حدفاصل مهرویلا تا حصارک و محدوده‌های گلدشت و ماموت و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید تا پل کلاک گزارش شده است. بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را هم شاهد هستیم.

لینک کوتاه :
کد خبر : 48024
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.