سرآمدآنلاین_در نشست هم اندیشی مدیران بازرسی هلدینگ ها و شرکت های تولید پتروشیمی منطقۀ پارس که به میزبانی مجتمع پتروشیمی مروارید برگزار گردید بر کنار هم قرار گرفتن برای باز شدن گره های صنعت تاکید شد.

Pcx

 در ابتدای این نشست مهندس تابش­ نژاد مدیر مجتمع مروارید ضمن خیرمقدم به حاضرین این روزها را یکی از موفقیت ­آمیزترین روزهای تولید عنوان داشته و بیان نمودند باید از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی استفاده شود.

 

همچنین آقای آهنگر مدیر بازرسی هلدینگ پتروفرهنگ ضمن بیان اینکه واحدهای بازرسی به عنوان حافظ و امانتدار سرمایه ­های مردم نقش موثری ایفا می ­کنند عنوان داشتند شرکت ملی صنایع پتروشیمی نقش همگرایی و همکاری میان ارکان مختلف صنعت نفت را برعهده دارد.

 

در ادامه و پس از بیان دیدگاه ­های حاضرین نشست، وحید برزگر، رئیس امور بازرسی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه نباید خودمان را محدود و محصور به شکایات کنیم عنوان داشتند باید در کنار هم گره های صنعت را گشوده و البته برای این کار روسای بازرسی باید تخصص لازم را داشته باشند.

 

پایان بخش این نشست بازدید از کارخانه ­های مجتمع و اتاق کنترل واحد الفین بود که در این بازدید توضیحات لازم در خصوص فرآیندها و نحوۀ بارگزاری کاتالیست بومی­ سازی­ شدۀ واحد الفین ارایه شد.

 

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 58421
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.