سرآمدآنلاین سرپرست جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد ماکو گفت: به منظور معرفی این منطقه، مشوق های قانونی و راهنمایی سرمایه گذاران، مسئولین حوزه اقتصادی سازمان روزهای پنجشنبه هرهفته در مرکز خدمات سرمایه گذاری ارومیه حضور خواهد داشت.

7.jpg

 فرزاد نقی پور افزود: در راستای تسهیل ارائه خدمات به سرمایه گذاران فعلی و متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه، طی تفاهم بعمل آمده مقرر گردید سرپرست حوزه جذب سرمایه گذاری این سازمان بصورت هفتگی و روزهای پنجشنبه در ساعات اداری در مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مستقر گردد.

وی افزود: متقاضیان و فعالین محترم اقتصادی استان می توانند در صورت تمایل به دریافت خدمات و مشاوره حضوری با محوریت: -آشنایی با مزایای قانونی منطقه آزاد، اطلاع از فرآیندهای جاری ثبت و ارائه درخواست سرمایه گذاری و کلیه موضوعات مرتبط با منطقه آزاد ماکو در تمامی حوزه ها به محل مذکور مراجعه نمایند.

لینک کوتاه :
کد خبر : 55740
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.