سرآمدآنلاین عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در نخستین مزایده املاک و مستغلات سال ۱۴۰۳ سازمان، ۲۹۲ ملک به فروش گذاشته شده است.

2_copy.jpg

 علیرضا نورنژاد از آغاز برگزاری نخستین مزایده املاک و مستغلات این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده ۲۹۲ ردیف ملک در سراسر کشور عرضه شده است.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: املاک و مستغلات در این مزایده، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی با ارزش پایه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان عرضه شده است.

وی گفت: از جمله یکی از املاک با ارزشی که در این مزایده عرضه شده مربوط به یکی از مفسدان بزرگ اقتصادی است که با حکم دستگاه قضایی در اختیار سازمان قرار گرفته و شامل، یک مجموعه صنعتی با ۱۰ سوله،ساختمان کنترل باسکول و ۸٫۵ هکتار مساحت به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان است.

نورنژاد بیان کرد: این مزایده از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۸ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۲۴روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول افزود: زمان رمزگشایی پیشنهادات روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت خواهد بود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

لینک کوتاه :
کد خبر : 55720
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.