مجموعه : ایران

سرآمدآنلاین - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:در حین رانندگی از خوردن و آشامیدن خودداری نمایند

7.jpg

 سرهنگ فیروز کشیر در خصوص آمار تصادفات شبانه از نظر کاربری توضیح داد .
سرهنگ کشیر گفت : در تصادفات فوتی شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود 37 درصد از عابرین پیاده ، حدود 17 درصد تخلفات خودروها و نیز 46 درصد مربوط به موتورسیکلت سواران می باشد .
وی افزود : متاسفانه برخی از عابرین پیاده ما شبها لباسهای تیره می پوشندو به این موضوع اصلا نمی اندیشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا انها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند .
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در رصد هایی که انجام شد مشخص گردید که بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت ، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین می باشد .
سرهنگ کشیر افزود : معابری که اعلام شد جزء معابر خطرناک ما هستند و پلیس بارها اطلاع رسانی های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است .
وی گفت : بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی تهران و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است .
وی ادامه داد : بزرگراه امام علی (ع) نیز در شرق تهران مهم است ودر شمال شرق تهران واقع شده و به جنوب شرقی تهران باز می گردد .
سرهنگ کشیر بیان داشت : رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می کنند می بایست با توجه ، دقت و مهارت بیشتری تردد داشته باشند و حواسشان به عابرین پیاده و موتورسواران باشد و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می شود جدا پرهیز نمایند .

لینک کوتاه :
کد خبر : 55695