سرآمدآنلاین - صبح امروز جمعی از کشاورزان منطقه لومان نسبت به اجرای حکم رفع تصرف ۵۵ هکتار از اراضی این منطقه اعتراض کردند.

sdsdsfds

به گزارش خبرنگار ما و به گفته کشاورزان و باغداران منطقه لومان از توابع شهرستان دماوند، حدود ۴۰ سال پیش، هیئت ۷ نفره اراضی توسط جهاد سازندگی به ۹۴ نفر از کشاورزان لومان واگذار کرد که این اراضی بایر، توسط هزینه شخصی کشاورزان تسطیح و زراعی شده است. با توجه به اینکه یکی از مالکین پلاک لمسار حکم رفع تصرف ۵۵ هکتار از اراضی لمسار را درسال ۷۹ اخذ نموده و با عنایت به مشخص نبودن حدود مرزی دوپلاک لومان و لمسار، حکم پس از ۲۳ سال هنوز اجرا نشده است. 

1d7c67b9 6696 40fc aaf0 2cd5c9377afdkjjj

طی این سال‌ها در چند مرحله به همه ادعاهای طرفین رسیدگی شده که درنهایت، تصمیم به اجرای حکم قطعی گرفته شده است.

با توجه به اعتراض و تجمع زارعین و ساکنین در زمین اختلافی،طهماسبی دادستان شهرستان دماوند بین تجمع حاضر شد وضمن دعوت به آرامش و تأکید بر اجرای قوانین، به نماینده جهاد کشاورزی دستور داد تا ظرف یک هفته نسبت به تعیین حدود اراضی زارعین اقدام و سپس حکم اجرا گردد.

پس از حضور دادستان دماوند، آرامش برقرار و زارعین و مالکین ضمن تشکر از دادستان، اذعان کردند که نسبت به اجرای قانون تمکین می‌نمایند.

 

0c84979e-887c-44fa-9b80-511937f991e8_copy.jpg

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 40295
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.