سرآمدآنلاین پیام مدیرعامل سالکو به مناسبت هفته کار و کارگر

7.jpeg

وَ أَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعی‏ و اینکه برای انسان جز حاصل تلاش او نیست. (سوره نجم آیه 39)
روز یازدهم اردیبهشت ماه را که مصادف است با روز پاسداشت مقام کار و کارگر را به همه آنانکه که مجاهدانه در ایران عزیز، در کسوت ارزشمند و مهم کارگری فعالیت دارند، بویژه کارگران و پرسنل گرانقدرم در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تبریک عرض می نمایم.
بی‌تردید در تمامی رویدادهای انقلاب اسلامی از ابتدای آن تا کنون، نشان و رد پای کارگران شریف که با بصیرت، غیرت و هوشمندی تمام در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند، به چشم می‌خورد و نقش‌آفرینی بی‌بدیل این عزیزان در عرصه‌های مختلف سیاست و اقتصاد کشور برکسی پوشیده نیست، فرصت مغتنمی است تا با یادآوری ایثار جامعه کارگری در عرصه‌های دفاع مقدس و پاسداری از انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این خانواده را گرامی بداریم و بر مقام شامخ این عزیزان درود فرستیم. تجربه همکاری و زندگی در خانواده بزرگ مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و جمع صمیمی همکاران، با روحیه و توانمند در این کارخانه به ما آموخته است که با تکیه به لطف پروردگار و وحدت و همدلی بر هر محدودیتی می توان چیره شد و هر ناممکنی را ممکن کرد، همانگونه که در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با اتحاد و تلاش، از تهدید تنگناهای حاکم، با چرخش دست و بازوی جوانان متعهد و متخصص، در چرخه صنعت آلومینیوم، طرحی نو و حرکتی ماندگار رقم زده شده است.
در سایه‌سار این تلاش ها و در سالی که باز هم واژه کلیدی تحقق «جهش تولید» در تاکیدات مقام معظم رهبری نقشه راه گردیده است، بی‌شک با همت کارگران صنعت آلومینیوم، تولید رونق فزون تری خواهد گرفت.
در پایان با درود به همه پویندگان اصیل و خدوم، به ویژه کارگران عزیز و ارجمند در خانواده بزرگ آلومینیوم جنوب، از تک تک شما عزیزان قدردانی نموده، آرزومند سلامت و بهروزیتان از درگاه خداوند متعال هستم.

مهدی زحمتکش
مدیر عامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

لینک کوتاه :
کد خبر : 56487
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.