سرآمدآنلاین استاندار فارس گفت: اقدامات آلومینیوم جنوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است.

6.jpeg

به گزارش سرآمدآنلاین به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به همراه معاونین خود با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه سالکو بازدید و با مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب دیدار نمود.

 

در این بازدید دکتر ایمانیه استاندار فارس با تقدیر از تلاش ها مدیریت عامل آلومینیوم جنوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: اقدامات انجام شده توسط این کارخانه در ۳ سال اخیر در حوزه مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است.
استاندار فارس همچنین میزان اشتغال بسیار بالای جوانان و صادرات شمش های آلومینیوم را یکی از افتخارات بزرگ این کارخانه برای استان فارس برشمرد.

 

استاندار فارس نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی مناسب و بسیار ارزشمند برای به معرض دید رساندن تلاش ها و توانمندی های صادراتی استان فارس توصیف کرد و گفت: در طی دو روز نخست برگزاری نمایشگاه، 64 مذاکره با هیات های تجاری در غرفه توانمندی های استان فارس انجام شده که در نتیجه آن ۱۸ تفاهم نامه با هیات های خارجی به امضا رسید.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56486
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.