سرآمدآنلاین در سومین روز نمایشگاه اکسپو 2024در سومین روز از نمایشگاه اکسپو، وزیر صمت از غرفه سالکو بازدید نمود.

3.jpeg

به گزارش سرآمدآنلاین به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، دکتر «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، از غرفه‌ مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بازدید به‌عمل آورد.

 

وی در این بازدید که با همراهی و توضیحات دکتر معروف خانی رئیس و دیگر اعضای هیئت مدیره سالکو همراه بود، در جریان آخرین وضعیت میزان تولید، اشتغال و صادرات شمش های آلومینوم جنوب قرار گرفت.
وزیر صمت، آلومینیوم جنوب را یکی از افتخارات بزرگ صنعتی کشور و تبلور اراده و همت ایرانی برشمرد و بر توسعه و رفع موانع تولید بزرگ ترین کارخانه آلومینیوم کشور تاکید نمود.

وی اضافه کرد: برای تحقق شعار سال، باید بازارهای صادراتی را توسعه دهیم و برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند اکسپو برای افزایش تقاضا و توسعه بازارهای صادراتی تاثیر مثبت خواهد داشت. وزیر صمت ادامه داد: این نمایشگاه بستری بی‌نظیر برای معرفی توان صنعتی ایران و همچنین بازار ناشناخته ایران به تجار، صنعت‌گران و مهم‌تر از آن دولت مردان و سیاست‌گذاران اقتصادی و سیاسی سایر کشورهای جهان است.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56477
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.