سرآمدآنلاین تفاهم‌نامه میان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و هلدینگ حمل و نقل شرکت غدیر به‌منظور تقویت همکاری در زمینه حمل و نقل و ارتقای فرآیندهای تولیدی امضا شد.

 2.jpeg

به گزارش سرآمدآنلاین به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، در چهارمین روز از نمایشگاه EXPO 2024 و با حضور دکتر مهدی عبوری، مدیرعامل هلدینگ غدیر، مهندس زحمتکش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، تفاهم‌نامه میان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و هلدینگ حمل و نقل غدیر به‌منظور تقویت همکاری در زمینه حمل و نقل و ارتقای فرآیندهای تولیدی امضا شد.

 

این تفاهم‌نامه که به امضا مهندس زحمتکش مدیرعامل سالکو و دکتر رسولی مدیرعامل هلدینگ حمل و نقل غدیر رسید، به منظور بهبود کارایی و بهره‌وری در زنجیره تأمین و توزیع محصولات آلومینیوم با هدف هم افزایی درون گروهی و استفاده از خدمات هلدینگ غدیر در حوزه حمل و نقل کالا بر اساس نیازهای تعریف شده مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب انجام شد.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56473
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.