سرآمدآنلاین - اجلاس دو روزه سراسری مدیران شرکت بیمه دی با عنوان “پایش برنامه عملیاتی و تحقق فروش” با حضور مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثاگران، بیمه مرکزی، مدیر عامل و مدیران ارشد بیمه دی و مسولان استانی روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار می شود.

screenshot_2024-04-30_205110_mceo.jpg

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، این اجلاس با شعار “جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” و با هدف پایش برنامه عملیاتی شرکت بیمه دی که در سال گذشته تصویب و ابلاغ شده و گزارش یک ماهه فروش این شرکت برگزار خواهد شد.

پنل های تخصصی مدیران با عناوین “پنل فروش بیمه های اتومبیل، بیمه های درمان، بیمه های عمر، بیمه نامه های آتش سوزی، مهندسی، مسئولیت، عمر و حوادث با دستور جلسه بررسی چالشها، فرصتهای بازار و راهکارهای عملیاتی از منظر حوزه فروش و ستاد و همچنین پنل تیم سازی حوزه بیمه های زندگی با دستور جلسه ارائه راهکارها و برنامه های شرکت” روز چهارشنبه ۱۲ اریبهشت برگزار می شود.

همچنین در ادامه و در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت، مدیران موفق شعب به ایراد تجربیات خود در این اجلاس خواهند پرداخت و این رویداد با تجلیل از شعب برتر پایان خواهد یافت.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56475
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.