سرآمدآنلاین -بیمه ملت با ارائه جشنواره «بیست» به مدت ۲۰ روز از ۱۱ اردیبهشت تا ۳۱ همین ماه، تخفیف ۲۰ درصدی بیمه بدنه را برای کلیه دارندگان خودروهای سواری، بارکش و اتوکار ارائه می‌کند.

screenshot_2024-04-30_205202_cj9h.jpg

 به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت در بیستمین سال تاسیس خود و در راستای ارائه خدمات نوین بیمه‌ای و احترام به حقوق مشتریان، جشنواره فروش بیمه‌های بدنه با عنوان جشنواره «بیست» را برگزار می‌کند.

در این جشنواره، تمامی دارندگان خودروهای سواری، بارکش و اتوکار می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید یا تمدید بیمه بدنه خود بهره‌مند شوند.

جشنواره «بیست» از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان همین ماه به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

بیمه‌گزاران، مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این تخفیف ویژه، به شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور بیمه ملت مراجعه و یا از طریق تماس با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره ۸۵۳۳۳-۰۲۱ از جزئیات بیشتر جشنواره و شرایط استفاده از آن مطلع شوند.

بیمه ملت با ارائه این جشنواره، ضمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گامی در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های بدنه در کشور برداشته و امیدوار است با استقبال گسترده مشتریان روبرو شود.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56474
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.