سرآمدآنلاین میثم عمرانی معاون توسعه مدیریت این سازمان طی پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص کارگران خدوم منطقه آزاد انزلی تبریک گفت.

10.jpg

متن پیام دکتر عمرانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

رکن جهش تولید، کارگر است . مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

کارگر، نیروی توانمند و یکی از عوامل اصلی و محرکه چرخه اقتصاد است که در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران نقش بسزایی در تحقق پیشرفت و آبادانی میهن دارد و کارگران زحمت‌کش و مخلص و انقلابی کشورمان با همت و تلاش بی‌شائبه خود در صحنه‌های مختلف با دستان خستگی‌ناپذیر خود همواره اثرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند.

بی‌تردید، پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مدیون همت و تلاش خالصانه کارگران شریف و خدومی است که با اهتمام و مجاهدت‌های نستوه خود موجبات رونق و بالندگی کشور بوده‌اند. اینجانب با تکیه بر شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" ضمن تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه کار و تولید، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و سربلندی بیش از پیش همه مجاهدان جبهه کار و تلاش را مسئلت می‌نمایم.

میثم عمرانی

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی

لینک کوتاه :
کد خبر : 56443
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.