سرآمدآنلاین -نیروگاه خورشیدی ٥ کیلوواتی سومین پروژه نیروگاهی منطقه ١٧ است، که به عنوان شصت و چهارمین نیروگاه خورشیدی شهر تهران به بهره برداری رسید.

9.jpg

 "زهره حسامی" با اشاره به اهمیت توسعه استفاده و بهره برداری از انرژی های تجدیدپذیر، گفت : با اهتمام و تعامل سازنده ما بین شهرداری منطقه ١٧ و اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار، ٦٤ مین نیروگاه خورشیدی شهر تهران به ظرفیت 5 کیلووات در ساختمان معاونت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ١٧ به بهره برداری رسید.

وی افزود: این نیروگاه شامل ٩ پنل ٥٥٠ وات به همراه یک دستگاه اینورتر می باشد که دارای ظرفیت تولید انرژی ٧.٥ مگاوات در سال می باشد كه این میزان، معادل کاشت ٢٩ درخت می باشد که قابلیت کاهش ٥.٧ تن دی اکسید کربن در سال را دارا است.

گفتنى است نیروگاه خورشیدی ٥ کیوواتی منطقه با حضور "میثم آل بویه "مشاور و مدیر حوزه شهردار، "کاظمیان" معاون خدمات شهری و محیط زیست، مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک و "زهره حسامی"معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56442
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.