سرآمدآنلاین_گروه مپنا در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به نمایش ظرفیت‌های خود در حوزه صادرات فنی و مهندسی پرداخت.

screenshot 2024 04 30 202819 dxmt

در این نمایشگاه که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده است گروه مپنا در غرفه خود در سالن خلیج فارس توانمندی‌های خود در حوزه‌های برق و نیروگاه، سرویس، ساخت و تولید، حمل و نقل، نفت و گاز و پتروشیمی، برقی‌سازی، آب و مشاوره مهندسی را ارائه کرده است.

 

مپنا در این نمایشگاه میزبان هیئت‌های تجاری بین‌المللی از حوزه خاورمیانه، آسیای میانه و آفریقا بوده و نمایندگان این هیئت‌ها با دستاوردها و ظرفیت‌های گروه مپنا در حوزه‌های مختلفی فنی و مهندسی آشنا شده‌اند.

 

همکاری در حوزه سرمایه‌گذاری، پیمانکاری و احداث نیروگاه، تأمین تجهیزات اصلی و یدکی، تعمیرات و سرویس، ساخت محصولات دانش‌بنیان و توسعه فناوری‌های جدید و انتقال دانش فنی از جمله موضوعات مورد مذاکره میان گروه مپنا و مهمانان بوده است.

 

وزیران نیرو و صنعت، معدن و تجارت از جمله بازدیدکنندگان غرفه گروه مپنا در این نمایشگاه بوده‌اند.

 

فعالیت گروه مپنا در حوزه صادرات فنی و مهندسی از سال‌های اولیه تأسیس و با انجام پروژه‌های نیروگاهی در کشور عمان آغاز شده است و هم‌اکنون نیز بزرگترین پروژه صادرات فنی و مهندسی تاریخ کشور به ارزش دو میلیارد یورو در قالب احداث نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله در مجاورت شهر بصره عراق توسط گروه مپنا در حال انجام است.

 

پروژه‌های احداث، توسعه و بازسازی نیروگاه، سرویس نیروگاهی و مشاوره مهندسی تاکنون در کشورهایی همچون عراق، سوریه، عمان، پاکستان و بنگلادش توسط شرکت‌های زیرمجموعه گروه مپنا انجام شده است.

 

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.

 

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 56412
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.