سرآمدآنلاین_وزیر نیرو در بازدید از کارخانجات گروه مپنا و در جمع کارگران این گروه صنعتی با بیان اینکه مپنا به عنوان یک گروه پیشرو در عرصه صنعت و پیش‌قراول توسعه ایران نوین و ایران اسلامی شناخته می‌شود با تبریک روز کارگر بر فعالان حوزه تولید و صنعت و تلاشگران این حوزه، بر نقش مهم و بسزای کارگران تاکید کرد.

screenshot 2024 04 30 202733 9v75

علی‌اکبر محرابیان گفت: گروه مپنا در سطوح مدیریتی، کارشناسی، تکنسین‌ها و کارگران ماهر خود خوش درخشیده است. بر این اساس مپنا در بین مردم شناخته شده است و این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

محرابیان در این بازدید از کارخانه‌های گروه مپنا گفت: گروه تولیدی مپنا یکی از افتخارات صنعت کشور است که نقش مهمی در اجرای فعالیت‌های نیروگاهی چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد.

وزیرنیرو افزود: گروه مپنا توانسته است در طول سال‌های گذشته با به روزرسانی دانش مهندسی و تکنولوژی، همسو با دانش روز جهان حرکت کند و نقش اثرگذاری در پاسخ به نیاز کشور در حوزه انرژی ایفا کند

 

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 56411
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.