سرآمدآنلاین اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جلسه آغاز طرح استقرار و پیاده سازی سامانه مدیریت یکپارچه با تاکید بر HSE-MS بر اساس استانداردهای ISO45001 - ISO14001 - ISO9001 در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مجری پروژه)، مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

10_copy.jpg

این جلسه در خصوص اهداف، محدوده، مبانی، اصول، معیار و استانداردهای مدیریت و ارزیابی ریسک، استانداردهای بین‌المللی هوانوردی و استانداردهای ملی و بین المللی درخصوص ایمنی، بهداشت و محیط زیستی گفتگو و تبادل نظر شد.
گفتنی است این پروژه در تأثیر بسازیی در موضوعات اجرایی و نظارتی بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) داشته و مکانیسم ارتباطی مدونی را با پیمانکاران، سرمایه گذاران و بهره برداران فراهم می‌نماید.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56490
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.