سرآمدآنلاین رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن خبر داد .

8_copy.jpg

به گزارش سرآمدآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، " علیرضا طاهری" با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل ، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ، اداره کل محیط زیست استان تهران ، شرکت آب منطقه ای تهران ،شهرداری های مناطق ٥ ، ٩ ،١٨ ، ٢١ ،٢٢ گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران می باشد و از منظر محیط زیستی و گردشگردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با گسترش محیط شهری ، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی و بهره برداری های غیر اصولی صورت گرفته معضلات فراوارنی را بوجود آورد است .

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد: تخلیه نخاله و پسماند ، ورود فاضلاب های بهداشتی و صنعتی ، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و ... از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود .

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف ، مقرر شد ماتریس وظایفی برای کلیه دستگاه های متولی تنظیم شود و همچنین همکاری هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود .

لینک کوتاه :
کد خبر : 56488
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.