سرآمدآنلاین - همزمان با روز گرامی‌داشت شهادت استاد مطهری و مقام معلم و آغاز هفته آموزش بیمه کوثر در راستای تکریم و ارج نهادن به سرمایه انسانی از متخصصین و مدرسان داخلی خود تقدیر و تشکر کرد.

img-20240501-wa0007_cl3q.jpg

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مجتبی رحمانی مدیر آموزش بیمه کوثر، در حال حاضر ۶۷نفر متخصص و مدرس داخلی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از جمله اموال و اشخاص و همچنین حوزه‌های غیر بیمه‌ای بازاریابی، فناوری اطلاعات و سرمایه انسانی در بیمه کوثر در حال تدریس و انتقال تجربیات خود به سرپرستی‌ها و شبکه فروش هستند که در آیین نکوداشت روز معلم و هفته آموزش، بنابر تعداد ساعت آموزشی از ۱۱نفر از این عزیزان تشکر و قدردانی شد.

وی توجه به امر آموزش را از مهمترین برنامه‌های جاری بیمه کوثر برشمرد و افزود: همواره تلاش کرده‌ایم با توجه به تاکید مدیر عامل محترم دکتر آقادادی بر نقش و جایگاه کلیدی آموزش و اصلی ضروری در توسعه سرمایه انسانی، برنامه‌های مدون و مستمر آموزشی داشته و گام‌های مؤثر در راستای افزایش مهارت و توانمندی همکاران برداریم.

رحمانی در پایان ترویج فرهنگ آموزش و یادگیری را محرک اصلی بهبود عملکرد شرکت عنوان کرد و بهره‌گیری از مدرسان داخلی را عاملی بر ایجاد انگیزه برای آموختن و مهارت افزایی سرمایه انسانی دانست.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56478
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.