سرآمدآنلاین آئین ویژه روز جهانی کار و کارگر در شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس با معرفی و تقدیر از کارگران برتر برگزار شد.

30.jpg

صبح امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور مدیرعامل و رؤسای امور شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس در نمازخانه ناحیه ۱ برگزار شد؛ در این مراسم از کارگران برتر این شرکت با اهدای لوحی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر گفت: حیات هر ارگان و سازمانی مرهون تلاش و کوشش است که محور اصلی آن، شما کارگران هستید.
علی زال خانی افزود: همهٔ ما کارگر این سازمانیم و این اشتباه است که هرکسی را که فعالیت بدنی بیشتری داشته باشد کارگر بنامیم؛ بلکه به‌دور از درنظرگرفتن نوع قراردادها باید خود را کارگر یک مجموعهٔ عظیم همچون گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بدانیم و با تلاش و کوششمان بتوانیم سبب ثروت‌آفرینی و خلق موفقیت در کشور باشیم.
وی ادامه داد: هیچ تلاشی از نظر ما دور نخواهد ماند و همان‌طور که شما بزرگواران دلسوزانه برای پیشرفت شرکت گام برمی‌دارید، ما نیز با هر طریقی که قانون اجازه می‌دهد از شما تقدیر خواهیم کرد.
مدیرعامل تنها یوتیلیتی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ابراز داشت: ما اولین شرکتی بودیم که پیشنهاد ارائه پتروکارت به پرسنل محترم شرکت‌ها را داشتیم و همواره در تلاشیم تا گوشه‌ای از زحمات بی‌دریغ شما عزیزان را در حد توان جبران کنیم؛ زیرا که ما یک خانواده‌ایم و باید در کنار یکدیگر باشیم.
محمد محاسن نماینده کارگری شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس نیز در این مراسم ضمن تقدیر از نگاه ویژه و حمایت‌های مدیرعامل این شرکت گفت: ایجاد امنیت شغلی برای کارگران یک وظیفهٔ شرعی است، امروز در شرکت فجر می‌بینیم که مدیرعامل این شرکت با پشتیبانی‌های بی‌بدیلشان این امنیت و ثبات شغلی را برای کارگران غیور شرکت فجر به ارمغان آورده‌اند و ما مدیون این حمایت‌ها هستیم و برای پیشرفت و توسعه و خلق موفقیت در این شرکت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از کارگران برتر شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس با اهدای هدایایی ویژه تقدیر به عمل آمد.
از دیگر فعالیت‌های هر ساله شرکت فجر انرژی به مناسبت روز کارگر، برگزاری جشنواره ورزشی شامل رشته‌های مختلف و معرفی برندگان این مسابقات است.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56463
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.