در ششمین دوره مسابقات امداد و نجات

سرآمدآنلاین ششمین دوره مسابقات امداد و نجات شرکت‌های صنعتی و معدنی تابعه ایمپاسکو پس از سه روز رقابت ۲۹ تیم به کار خود پایان داد.

28.jpg

این دوره از مسابقات که به میزبانی شرکت ماهان سیرجان ودر محوطه عمومی پردیس دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در روزهای دهم الی دوازدهم اردیبهشت برگزار گردید ، در مراسم پایانی آن در محل سالن اجتماعات این دانشگاه، تیم های برتر شناخته شدند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات به ترتیب تیم های ماهان ب ، مجتمع پتاس خور و بیابانک و تیم مجتمع فروکروم جغتای مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند . در این دوره از مسابقات هم چنین تیم های معدن ۵ گل گهر سیرجان (شرکت ماهان سیرجان الف) و تیم معدن ۳ گل گهر سیرجان (شرکت سنگ آهن گهر زمین) مقام های چهارم و پنجم را کسب کردند و از تیم شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی با کمترین خطا در طول برگزاری مسابقات با عنوان تیم شایسته تقدیر قدردانی شد .
در این دوره از مسابقات از طراحان آیتم‌ها، خدمات اجرایی و رکوردداران بخش آزمون علمی نیز تجلیل به عمل آمدو از تیم هلال احمر سیرجان به عنوان تیم برگزیده رکوردهای تیمی تقدیر شد و تیم مجتمع نفلین سینیت کلیبر به عنوان رکورد دار زمان در قسمت تریاژ مورد تجلیل قرار گرفت.
تقدیر از داوران این دوره از مسابقات و مدیران hse معادن پنج‌گانه گل گهر از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه بود.
ششمین دوره مسابقات امداد و نجات شرکت‌های تابعه ایمپاسکو یک رقابت ۳ روزه بود که به میزبانی شرکت ماهان سیرجان و با حضور ۲۹ تیم از ۱۴ استان و ۲۶ شهرستان کشور با رویکرد علمی - آموزشی و تقویت توانمندی واحدهای hse بمنظور ارتقا سطح دانش فنی شرکت های معدنی و صنعتی در حوزه امداد ونجات و با هدف کاهش تلفات انسانی و کاستن از خسارات وارده به معادن و صنایع کشور برگزار شد.

لینک کوتاه :
کد خبر : 56461
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.