معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون در حاشیه ایران اکسپو ۲۰۲۴؛
انتقال تکنولوژی در زمینه تعمیرات کمپرسور توسط پتروشیمی مارون برگ زرین در تاریخ تولید ملی و تعمیرات دستگاه‌های مهم

سرآمد آنلاین- معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون سید محمدرضا نجفی اظهار داشت: پتروشیمی مارون در نیمه دوم سال ۱۴۰۲، با افزایش تولید، اولین موفقیت‌های خود را در زمینه صادرات محصولات به مناطق مختلف قاره آسیا، از جنوب شرقی آسیا گرفته تا منطقه سی‌آی‌اس،اروپا، ترکیه، عراق و افغانستان، داشته است.

IMG 20240502 031340 277

به گزارش سرآمد آنلاین؛ نجفی در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه‌های گسترش بازار به کشورهای آفریقا، به ویژه شرق آفریقا، در دستور کار قرار دارد تا سهم بازار ییشتری را کسب کنیم.

ایشان موفقیت‌های صادراتی را نشان‌دهنده تعهد و توانایی مجموعه در رویارویی با چالش‌ها و دستیابی به اهداف کلان دانست.

معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون در خصوص به کیفیت برتر محصولات پتروشیمی مارون گفت: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته متعلق به شرکت‌های برتر جهانی، به همراه نظام استقلال کیفی و تضمین کیفیت درونی، مارون توانسته تا محصولاتی در سطح استانداردهای جهانی عرضه کند.

 ایشان کیفیت را یکی از عناصر کلیدی برای ورود به بازارهای جهانی عنوان کرد و گفت: مارون در تمام مراحل تولید، از تأمین مواد اولیه تا فرآیندهای تولید، به شدت بر پایش کیفیت تمرکز دارد. 

ایشان اهداف استراتژیک پتروشیمی مارون در سال ۱۴۰۲ را به تقویت برند و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش پایین‌دستی صنعت پتروشیمی اعلام کرد و گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها به ما امکان می دهد تا ارزش بیشتری در زنجیره تولید ایجاد کنیم و به یک هلدینگ قدرتمند تبدیل شویم..نجفی معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون با بیان اینکه پتروشیمی مارون در ابتدای سال ۱۴۰۲، با وجود چالش‌های، با همت و اراده‌ای قوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و با استفاده از تخصص و تجربه کارکنان، توانستیم با تعمیرات اساسی و اورهال سنگین، مشکلات فنی را پشت سر بگذاریم.

ایشان در ادامه افزود: یکی از این دستاوردها، انتقال تکنولوژی در زمینه تعمیرات کمپرسور واحد بود که برای اولین بار در ایران صورت گرفت و به عنوان یک برگ زرین در تاریخ تولید ملی و تعمیرات دستگاه‌های مهم ثبت شد.

نجفی تاکید کرد: حضور فعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی باعث می شود تا سهم بازار خود را حفظ کرده و مشتریان جدیدی را در حوزه صادرات محصولات جذب نمائیم.

معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون از برگزاری جلسات با تجار کشورهای مختلف، به ویژه در حوزه کشورهای آفریقایی را موفقیت آمیز اعلام کرد و گفت: نتایج این جلسات در چند روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی همچنین از هدف‌گذاری صادراتی 1403 شرکت به میزان ۳۵۰ میلیون دلار خبر داد و اظهار داشت : امیدوار است این هدف در آینده نزدیک محقق شود.

نجفی تأکید کرد : پتروشیمی مارون، به عنوان یک تولیدکننده عمده محصولات پتروشیمی، فعالیت‌های دانش‌بنیانی را در بخش تحقیق و توسعه (R&D)  انجام می‌دهد که شامل استفاده از کاتالیست‌های به‌روز با هدف کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت محصولات است.

معاونت فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون به سبد محصولات جدید خبر داد و گفت: محصولات جدید که ازجمله گریدهای پیشرفته، پوشش عایق لوله های فولادی است که امسال به سبد محصولات شرکت اضافه خواهد شد. 

وی  افزود محصولات پتروشیمی مارون در بازار جهانی مورد استقبال قرار گرفته‌اند، 

وی خاطر نشان کرد: محصولات جدید در بخش تحقیق و توسعه شرکت توسعه یافته‌اند که نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای بین‌المللی نیز مصرف بالایی دارند و به عنوان محصولات استراتژیک در حوزه‌های آبرسانی و گازرسانی شناخته می‌شوند.

نجفی از همکاری پتروشیمی مارون با شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: این همکاری کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت محصولات را در بر داشته است.

معاون فروش و توسعه بازار پتروشیمی مارون گفت: به عنوان یک تولیدکننده عمده محصولات پتروشیمی، فعالیت‌های دانش‌بنیانی را در بخش تحقیق و توسعه (R&D) انجام می‌دهد که شامل استفاده از کاتالیست‌های به‌روز با هدف کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت محصولات است.

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 56434
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.