داور ششمین دوره مسابقات امداد و نجات ایمپاسکو:

سرآمدآنلاین_داور ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی ایمپاسکو گفت: ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی نسبت به سال گذشته بهبود قابل توجهی دارد و سایت مسابقات هم از هر نظر به خصوص رنگ بندی و چیدمان نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است.

4c6e09a4 6626 4932 96d0 f5a396ea72a3 o2w7

به گزارش سرآمدآنلاین به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، محمدحسن ارغند مدرس جمعیت هلال احمر و داور ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور که شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران متولی برگزاری آن است، در این باره توضیح داد: حواشی مسابقات از جمله رفت و آمد در زمین مسابقات، آیتم‌های تشکیل دهنده، جایگاه و امکانات نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته که تمام این موارد در آماده سازی هر چه بهتر امدادگران تاثیرگذار است.

 

وی افزود: یکی از نکات مهم مسابقات سال جاری تیم فنی و به همراه داشتن لوازم فنی است که در زمین حضور دارند و در صورت بروز مشکل در هر کدام از ابزار و سازه‌ها بلافاصله رفع مشکل در زمین انجام می‌گیرد و این مساله سرعت برگزاری مسابقات را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است.

 

ارغند تصریح کرد: یکی از بهترین اقداماتی که در سال جاری انجام شده استفاده از مانکن به جای مصدومان انسانی است که کیفیت کار را افزایش داده و این مساله شرایط را برای همه تیم‌ها یکسان کرده است.

 

وی ادامه داد: ابزار و دستگاه‌هایی که در ششمین دوره مسابقات مورد استفاده قرار گرفته نسبتا نو هستند و همین مساله سطح مسابقات را نسبت به سال گذشته افزایش داده است.

 

داور ششمین دوره مسابقات امداد و نجات در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفتی که در برگزاری مسابقات امسال داریم تیم‌ها برای حضور و کسب رتبه در مسابقات سال‌های آینده نیاز به ایجاد آمادگی جدی از ماه‌های قبل دارند و با تمرینات محدود نمی‌توان در مسابقات این سطح رتبه کسب کرد

 

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 56418
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.