به مناسبت روز ملی خلیج فارس سید علی اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با صدور پیامی 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.

7_copy.jpg

متن پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم خلیج فارس مظهر صلح و دوستی، نماد غیرت ملی و تمامیت ارضی ایران عزیز و میراث گران‌بهای روزگار کهن است که برای همه ایرانیان وطن دوست در سراسر جهان، همبستگی و همدلی را به همراه دارد. دهم اردیبهشت که در تقویم ملی‌ به نام «خلیج فارس» نامگذاری شده فرصت مغتنمی است برای یادآوری به آنانی که به‌رغم وجود اسناد معتبر و متقن تاریخی، با افکاری نسنجیده بدنبال تحریف این نام هستند، اما باید بدانند خلیج همیشه فارس برای همه‌ی ایرانیان مظهر شکوه و بزرگی و تاریخِ زرین فرهنگ و تمدن ایرانی در جهان است که نقش آن تا ابد در صفحه زندگی آیندگان، درخشان خواهد ماند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و مجاهدانی را که با فداکاری و ایثار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، بر خود لازم می دانم روز ملی خلیج فارس، بخشی ناگسستنی از هویت ملی ایران را، به عموم ملت ایران به خصوص همکارانم در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تبریک گفته واز خداوند متعال سربلندی همه آنان که با حفظ اصالت وهویت، در راه پاسداری ازاین میراث گرانبها و سربلندی ایران عزیز کوشش می‌کنند را خواستارم. سید علی اصغر علامه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

لینک کوتاه :
کد خبر : 56289
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.