سرآمدآنلاین_چندی پس از به تولید رسیدن واحد آمونیاک شرکت پتروشیمی هنگام و صادرات این محصول از طریق اسکله اختصاصی این شرکت پس از ۱۷ سال و در نتیجه مدیریت ابتکاری مدیرعامل جوان این مجموعه، هفته آینده پیش راه‌اندازی واحد اوره رسما کلید خواهد خورد. 

IMG 20240419 153326 215 copy

 با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سیستم و زیرسیستم، عملیات پیش راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) از روز شنبه، اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. 

 

سفارش‌گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان این واحد، انجام شده و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه اندازی این واحد وارد فاز عملیاتی خود خواهد شد. 

 

شایان ذکر است اتمام عملیات راه اندازی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام منجر به افزایش ۱٫۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد که در کنار نقش بسزایی آن در امنیت غذایی، می‌تواند ارزآوری بسیار بالایی را برای ایران اسلامی به ارمغان داشته باشد.

لینک کوتاه :
کد خبر : 55780
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.