سرآمدآنلاین شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر موفق شد گواهینامه ارزیابی توانمندی فناوری، تحقیق و توسعه با رتبه دوم کشوری در حوزه فلزات اساسی را کسب کند.

3.jpg

مدیر امور مهندسی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر گفت: بر اساس اعلام دفتر فناوری و نوآوری وزارت صمت در خصوص رتبه بندی و ارزیابی توانمندی فناورانه واحدهای تحقیق و توسعه کشور در سال ۱۴۰۲، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه توانمندی تحقیق و توسعه با رتبه دوم در کشور (سطح پیشرفته) در حوزه فلزات اساسی (آهن و فولاد) شده است.

رضا روح الامینی افزود: این رتبه بندی بر اساس ارزیابی های فنی و تخصصی در زمینه های مرتبط با توسعه نوآوری و فناوری، بهبود و اصلاح فناوری، کاهش آلایندگی محیط زیست، استفاده بهینه از ضایعات تولیدی، کاهش مصرف انرژی و… بوده است.

وی ادامه داد: در این ارزیابی کشوری، رتبه بندی در چهار سطح پیشگام (رتبه اول)، پیشرفته (رتبه دوم)، پویا (رتبه سوم) و پایه (رتبه چهارم) انجام شده است که شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در حوزه فلزات اساسی حائز بالاترین امتیاز اخذ شده در سال ۱۴۰۲ در سطح کشور می باشد.

لینک کوتاه :
کد خبر : 55776
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.