سرآمدآنلاین_مدیر بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم از آماده شدن مقدمات برای تشکیل اتاق اصناف و کارگروه های صنفی جهت تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف در این منطقه آزاد خبر داد.

IMG 20240417 235451 572

مسعود مورموگویی با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتاق اصناف قشم در چهار رسته تولیدی، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: کلیه افراد و صنوف واجد شرایط که متقاضی عضویت در هیات مدیره کارگروه های صنفی می باشند، می توانند حداکثر تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه برای ارائه مدارک به مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم مراجعه کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: پس از بررسی شرایط متقاضیان، مطابق ماده 23 قانون نظام صنفی در کمیته تطبیق، اسامی نهایی کاندیداهای کارگروه های صنفی اعلام و نسبت به برگزاری انتخابات اقدام می شود.

مورموگویی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه های صنفی و اتاق اصناف به منظور افزایش هم افزایی میان اصناف، بازرگانان و فعالان اقتصادی تشکیل خواهد شد و می تواند موجب رونق اقتصاد جزیره قشم شود.

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 55760
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.