سرآمدآنلاین رشید قانعی مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان: گروه سرمایه گذاری ایرانیان با سرمایه گذاری های گسترده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی گام بر می دارد.

 

29d9695c f3bf 4d93 a05a d6bec6674d13

 

به گزارش سرآمدآنلاین، مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان افزود: شش طرح در دست اجرا داریم و امید است تا پایان سال چند واحد از این طرح های تکمیلی صنعت پتروشیمی به مرحله پیش راه اندازی برسند.

طرح ارغوان گستر در ایلام را نیز در دست اجرا داریم که طرحی برای تولید پلی پروپیلن است و منجر به افزایش ظرفیت و تولید بیشتر برای صنایع مبتنی بر پلی پروپیلن می شود.

در شهر سنقر، مجموعه کاربردی متیل آمین را در دست اجرا داریم که پیش بینی می شود نیاز صنایع گوناگون ازجمله صنعت بهداشت را تامین کند.  

اجرای طرح پلی‌آلومینیوم کلراید پتروشیمی ارومیه، در کنار پتروشیمی لردگان، مجموعه کریستال ملامین را تحت عنوان پتروآرمند لردگان در دست اجرا داریم و همچنین در منطقه ماهشهر نیز برای اولین بار در کشور طرح  تولید سود پرک را توسط شرکت پترو پرک پویا در دست اجرا داریم.

لینک کوتاه :
کد خبر : 41510
نوشتن دیدگاه

درباره پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین

پایگاه خبری اقتصاد سرآمد آنلاین (به اختصار سرآمد آنلاین) داراي مجوز در كشور كه 22 آبان 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن اقتصادی به مردم ایران می داند.